Как се разсмива жена още от първия път?

За да накарате една жена да се смее, трябва да бъдете автентични и да вкарате в действие естественото си остроумие. Ангажирайте нейното чувство за хумор със закачки, вицове, забавни истории и други. За предпочитане е това да стане лице в лице, но можете да го направите и чрез текстово съобщение или по телефона. Ако съумеете да разсмеете една жена, вие ще привлечете нейното внимание.

Ето няколко доказани начина:

Закачки, поддържане на напрежението

Закачката може да приеме много форми, но се свежда основно до изтъкването на някоя черта на вашата събеседничка или на нещо, което е направила. След това въз основа на тази черта или действие се правят абсурдни изводи или просто игриви подигравки. Ключовият момент е забележките ви да не изглеждат злонамерени или пък сериозни. Трябва да е напълно ясно, че сте положително настроени и просто се майтапите. Целта е да се създаде напрежение в положителния смисъл на думата – един вид тръпка.

Някои начини да постигнете това:

  • Изваждайте думите ѝ от контекста.
  • Правете абсурдни изводи въз основа на нещата, които казва.
  • Постоянно се връщайте към нещо, което леко я дразни.
  • Измислете ѝ галено име или прякор.
  • Правете се, че знаете за някаква нейна тайна.

Остроумни коментари

Остроумие е способността да се прави неочаквана и забавна връзка между две или повече несвързани неща. Това трябва да се случи спонтанно и креативно – не може да го научите от учебник. За да бъдете остроумни, трябва да можете да мислите много бързо и извън рамките на стандартното. Един начин да придобиете това умение е като гледате повече комедия.

Методът „Раз, два, три!“

Методът „раз, два, три!“ използва някои специфики в начина ни на мислене, за да ни разсмее. Основната идея е, че правим две нормални, логически свързани твърдения и след това нанасяме своя комедиен удар с третата реплика. Едната причина това да работи е, че хората обичат комбинациите от три думи или реплики. Това е най-очевидно в рекламния бизнес, където мнозинството от слоганите и описанията на продукти се състоят от три думи. Другата, по-важна причина е, че първите две реплики бързо и ефективно засаждат в ума на слушателя закономерност, която миг по-късно бива разбита с третата. Пример:

„Страхът от обекти, намиращи се вляво от нас се нарича синистрофобия.

Страхът от обекти вдясно от нас също си има име – декстрофобия.

А как се нарича страхът от обекти зад нас? Хомофобия?“

Освен методът „раз, два, три!“, в тази шега е приложен и друг прийом – хората веднага наострят вниманието си, когато им поднасяте любопитни, неизвестни за тях факти.

Забавни препратки към поп културата

Възможността да се позовавате на популярната култура показва на жената колко сте запознати с най-новите тенденции и света, в който живеем. Когато комбинирате осведомеността си с хумор и я накарате да се разсмее, това означава, че наистина сте се справили и сте влезли под кожата ѝ.

Проблемът с този тип хумор обаче е, че освен вас трябва и вашата събеседничка да е добре запозната с материята, към която правите своите препратки. Затова, първо разберете какви са интересите ѝ. Няма смисъл да сравнявате общите ви познати с джедаи или ситски лордове, ако тя не е гледала „Междузвездни войни“.

Хумористично изменение на гласа

Гласовата инфлексия може да се опише като вариация на вашия глас (тонове, темпо, височина, интонация и т.н.), докато говорите. Някои хора са наистина добри в използването на този похват, за да наблегнат на някоя дума и да създадат комичен ефект.

Както при другите форми на хумор, тук също има риск да не прецените собствените си възможности. Важно е да опипвате внимателно почвата и да се откажете, ако събеседниците ви не реагират положително.

Изкуството на комедийния разказ

Разказването на забавни, преувеличени истории е страхотен начин да предизвикате смях.

Също така, това е един от най-лесните начини да разсмеете, без да поемате огромен риск. Ако разкажете интересна история и тя не се окаже смешна, поне ще сте провели разговор. Ако успеете да предизвикате дори малко смях, още по-добре. Номерът е да разкажете история, която не е скучна и има потенциала да разсмее.

Бъдете непредвидим

Да бъдете непредвидим наистина е право в десетката на комедията. Този тип хумор се нарича сюрреалистичен или абсурден. Основава се на умишлени нарушения на логиката и очакваната последователност.

Трикът е да използвате конкретната ситуация и да сте непредвидим по начини, които ще предизвикат забавна реакция у дамата. Ако непредсказуемите неща се казват и правят извън всякакъв контекст, може да се получи неловко.

Започвайте всеки разговор с хумор

Повечето хора имат навика да започват разговора със суха, скучна материя и след това да търсят момента, в който да вмъкнат шега. При такова начало обаче, удобен момент може и никога да не дойде, а шегата да бъде неразбрана. Всъщност по-добра стратегия е да атакувате директно с приповдигнато настроение и закачки от самото начало. Така ще обезоръжите и подготвите своята събеседничка за типа разговор, който предстои. Когато по-късно кажете нещо рисковано, няма да има неяснота дали сте сериозни или се шегувате.

Правете абсурдни или комични изражения

Този по-физически стил основно използва комични движения на ръцете, краката, тялото, лицето и други, за да подчертае и усили хумора. Това е особено ефективно, когато се съчетае с другите видове комедия и може да разсмеете дамата до сълзи.

Разбира се, не всеки е достатъчно „атлетичен и гъвкав“ за такива маймунджилъци, а освен това се иска и добър усет, за да използвате правилните движения в точния момент. Ако не ви се отдава този вид комедия, не насилвайте нещата. Бъдете естествен в поведението си – жената ще ви приеме такъв, какъвто сте!


Какви умения трябва да владее съвременният мъж? Той трябва да бъде едновременно воин и дипломат; майстор на занаятите и учен. Имаме нужда от умения, които използваме всеки ден и други, които държим в задния джоб, за всеки случай. Книгата “101 неща, които всеки мъж трябва да знае” ще ви помогне да развиете важните за съвременния свят качества.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *